sobota, 5 stycznia 2013

KSIĘŻNICZKA ZNALAZŁA KSIĘŻNICZKĘ

Piękna sceneria, wymarzony dzień dla każdej kobiety. Tylko zamiast księcia na białym koniu jest druga księżniczka. Myślałam kiedyś o tym - czy jestem tolerancyjna. Czy akceptuję związki męsko-męskie i damsko-damskie. Patrząc na tę znalezioną w sieci sesję zdjęciową ze ślubu dwóch uroczych kobiet Lauren i Shani z całą pewnością mogę powiedzieć, że tak. Akceptuję również taką miłość. I choć ja jestem zdecydowanie osobą heteroseksualną nie odczuwam buntu na widok również takich związków. Miłość można znaleźć wszędzie. Najważniejsze żeby być szczęśliwym. A jeśli akurat ktoś znajdzie ją w osobie tej samej płci cóż w tym złego? Natomiast sama sesja bardzo udana, może dlatego że piękne kobiety, naturalne, zakochane i szczęśliwe? Kiedyś rozmawiałyśmy z O. i Siostrzyczką o tym, dlaczego ludzie chętniej akceptują pary kobiece niż pary męskie. O. wówczas zauważyła, że to pewnie dlatego, że ciało kobiety jest takie doskonale piękne, subtelne, natomiast męskie wg niej nie do końca. Sama nie wiem czy zgadzam się z tym argumentem. Nigdy właściwie nie myślałam o tym w ten sposób. Zauważam tę doskonałość zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Więc właściwie dlaczego jakoś przychylniej patrzymy na kobiety?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz