poniedziałek, 17 lutego 2014

31

Miło jest świętować urodziny, nawet jeśli w tym roku nie chce się robić specjalnej imprezy, traktuje się ten dzień jak zwyczajny... Miło jest dostać wspaniałe prezenty, w tym 3 lekcje jazdy konnej (spełnienie marzenia), gościć Przyjaciółkę O. i Mojego P., świętować z Rodzicami i Siostrzyczką, przygotowywać dla Nich wszystkich przysmaki i cieszyć się z Ich radości. Miło jest cieszyć się słońcem, które zafundowało mi w urodzinowy dzień taką piękną, słoneczną pogodę. Miło mieć obok tylu znajomych, którzy przy pomocy sms, czy fb składają życzenia. Miło mi niezmiernie, że jest taki jeden dzień w roku, mój dzień. Dziękuję Wam wszystkich z całego serca.

Nie byłabym sobą, gdybym nie myślała dziś o W., o bliźniaku moim urodzinowym, który miałby dziś swoją 30-tkę. Gdziekolwiek jesteś, niech to słońce świeci i dla Ciebie. Pamiętam.



Fot. P

3 komentarze:

  1. Zatem wszystkiego dobrego :) Motywacji do pracy i nowych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegapiłam. Ale życzę samych pięknych dni :*

    OdpowiedzUsuń