czwartek, 7 marca 2013

I KTO TO MÓWI...

Wczoraj zaliczyliśmy z P. solidny trening na bieżni i 30 minut sauny, po których to przyjemnościach czułam się dziś bardzo pozytywnie naładowana energią. Jest 23:30, a po mojej energii nie ma ani śladu, choć po pracy udało mi się spędzić kilka bardzo przyjemnych godzin z N.. Zadziwiające są czasem znajomości, które miały być tylko krótkim epizodem na czas studiów podyplomowych, a na stałe weszły do mojego życia.

Dziś przepiękna kampania " Świat widziany oczyma dziecka".  Na dobranoc lub dzień dobry;) Góry z kredek mnie ujęły:D Czy Wy też pamiętacie jeszcze czasy, kiedy biała kredka była niemal tak samo pożądana jak dzisiaj nowa gra komputerowa?










2 komentarze:

  1. Góry fantastyczne! I domek "na drzewie":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna kampania, a z tą kredką to masz całkowitą racje :)

    OdpowiedzUsuń