czwartek, 12 lipca 2012

DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓLE

Lubicie łaskotki?... Taki moment kiedy z wnętrza brzucha wydobywa się szczery, nieskrępowany śmiech? Moje miejsca na łaskotki uaktywniają się każdego dnia gdzieś indziej. Czasami bardzo nietypowo:) A już na pewno nie mogłabym oddać komuś swoich stóp na masaż... O tego jestem pewna! Tajskim masażom stóp mówimy zdecydowane NIE :)




Ale nie o łaskotkach chciałam, a o genialnym rysowniku Oscarze Ramosie, którego prace zachwycają każdym detalem. Dbałość o szczegóły zadziwia. Nie chcę sobie nawet wyobrażać jak długo trwa rysowanie jednej takiej pracy. Choć dla tego efektu...Warto. 











4 komentarze:

  1. EEEEE TAM...ja tam masaże stóp uwielbiam:DDD a rysunki przezabawne

    OdpowiedzUsuń
  2. Masaż stóp niekoniecznie musi oznaczać łaskotki ;-)) widocznie jeszcze nikt Ci tego dobrze nie zrobił ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie jest kwestia tego czy dobrze czy źle raczej faktu, że sam dotyk JAKIKOLWIEK mojej stopy kończy się niekontrolowanym chichotem:D

      Usuń