czwartek, 11 czerwca 2015

JAK TO KOBIETY SIĘ SZKOLIŁY

Wybrałam się dziś z moją przyjaciółką D. na konferencję dla biznesu "Sukces w Internecie". Rzadko udaje mi się znaleźć chwilę wolnego czasu na zdobywanie kolejnych umiejętności, czy choćby przyswojenie ciekawej, nowej wiedzy, do czego nie powinnam się przyznawać prowadząc własną działalność. Postanowiłyśmy więc nadrobić zaległości i od czasu do czasu uczestniczyć w jakimś szkoleniu. Dzisiejsze pozwoliło mi interesująco spędzić czas, choć z całej listy wykładów przydatne okazały się ostatecznie może 4. Niemniej jednak zaczynam oswajać się z narzędziami Google do pozycjonowania strony, bardziej przyjazny staje się skrót SEO, a w głowie pozostaną ciekawostki dotyczące street view, czy prawnych aspektów działań w Internecie. To był pożytecznie spędzony dzień.

Udało mi się również w końcu zaopatrzyć we własne wizytówki. Tu jednak nie obyło się bez "a szkoda, że ostatecznie nie dodałam jeszcze...". I choć dawno pozbyłam się znienawidzonej manii poprawiania wszystkiego co zrobię po 500 razy (albo tylko tak mi się wydaje, że się pozbyłam), często po prostu uczę się na własnych błędach. Na pocieszenie prezent od D. w postaci pięknych kolczyków w wakacyjnym klimacie:).


A jutro mam nadzieję jakieś inspiracje. Powrót do intensywnego blogowania w planach;).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz