poniedziałek, 17 czerwca 2013

SEN NOCY LETNIEJ

Gorąco... Zapada zmierzch, a ja siedzę sobie na progu balkonu i myślę. Dużo ostatnio tych przemyśleń, planów, zmian... Dziś do pracy wróciła moja D. po urlopie macierzyńskim. Tylko Matka wie, jak bardzo ciężko jest zostawić swoje dziecko po ponad półrocznym codziennym przebywaniu razem i wrócić w szeregi pracowników. Pępowinę trzeba kiedyś odciąć, ale wiem, że musi jej być ciężko. To prawie tak, jakby człowiek pojawił się pierwszego dnia w nowej pracy, gdzie wszystko jest obce i zupełnie nieznane. Jesteśmy my... W. i ja - jej przyjaciele. Choć może już tylko chwilę będziemy razem pracowali, cieszę się na ten miesiąc. Tęskniłam za przyjaciółką mimo, że uwielbiam tych moich chłopaków i wcale się z nimi nie nudziłam.

W ramach dzisiejszego podglądu ludzi pozytywnie zakręconych Tomasz Karelus. Autor ilustracji dla Przekroju, inspirowanych słynnymi motywami ze świata sztuki, filmu, mitologii. Fajna kreska.Zwłaszcza "Szał" zwrócił moją uwagę. Stąd dodaję do galerii inspiracji.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz