wtorek, 7 maja 2013

BANKOWO SUKCES MUROWANY

Świetnie zrobiona kampania przykuwa wzrok. Zawsze. Choćby dotyczyła najnudniejszego zagadnienia, najmniej interesującej dziedziny. W tym przypadku bank. Odważna stylistyka - jak na bank. Powiedziałabym, że może nawet zbyt kolorowa, mało poważna. Pytanie, które nasuwa się samo... czy musi być poważna? Grafiki są doskonałe, montaż nie pozostawia cienia wątpliwości, że spędzono nad nim wiele godzin. A efekt? Mnie się bardzo podoba.
I dlatego zamieszczam. Zupełnie inne spojrzenie na bankowość. Po brazylijsku. W Polsce pewnie nie do pomyślenia.





Źródło

A dziś wielki dzień - czyli katowicki art upcykling w rondzie sztuki. Siostrzyczka i A. mają tam spory udział więc zapraszam w ich imieniu. Warto!


http://art.upcykling.pl/

2 komentarze:

  1. Kreacje bardzo fajne ale nie zgodzę się że u nas jest sztywna bankowość. Pierwsze z brzegu przykłady to np reklamy WBK (z udziałem takich gwiazd jak John Cleese, Chuck Norris, Leo Beenhakker czy Danny DeVito) albo kampania PKO BP z Szymonem Majewskim (ze świetnymi kreacjami od Ars Thanea) - nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się zmienia przyznaję, choć nadal trzeba przejść naprawdę ciężką batalię, żeby namówić Dyrektorów banków na "małe szaleństwo". Mam nadzieję, że te przykłady, o których piszesz, zachęcą innych do odchodzenia od wizerunku sztywnej bankowości.

      Usuń