niedziela, 10 lutego 2013

A JEDNAK SIĘ KOCHA...

"Są historie miłosne nie tylko o miłości. Czasem nawet nie ma Kocham Cię, a jednak się kocha. Niezwykła to historia. Poznałem ją na skwerze, jak gołąbek drobna, cicha, piórek niestrosząca. Siedziała pośród słów, zwyczajnych jak ja. Książki dała mi dwie, trzy...i świat mi się odmienił. Nie umieraj teraz, czekaj. Nie czas jeszcze kwiatku mój. Daj mi siebie więcej, więcej swego życia...zaczekaj. Są historie miłosne nie tylko o miłości. Czasem nawet nie ma Kocham Cię, a jednak się kocha..."

Wieczór z mądrym, pięknym filmem francuskim "Moje popołudnia z Margueritte". Prosty, niewykształcony, poczciwy Gerard Depardieu i drobna, piękna, 95-letnia Gisele Casadesus. Połączyła ich literatura, gołębie i zwyczajna - niezwykła przyjaźń.

Są historie miłosne nie tylko o miłości. Czasem nawet nie ma Kocham Cię, a jednak się kocha.  Polecam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz