poniedziałek, 14 grudnia 2015

ZRÓB TO SAM, ZWŁASZCZA PRZED ŚWIĘTAMI

Czas przedświąteczny jest chyba najprzyjemniejszy w całym roku. No, może poza wakacjami;). Ostatnio marzyła mi się przerwa w pracy i spędzenie czasu w łóżku, by spokojnie pooglądać sobie  " Gwiezdne wojny" i wiecie co? Trzeba ostrożnie wypowiadać życzenia. Złapałam kolejnego wirusa i powalona przeziębieniem dwa dni przeleżałam zupełnie bez sensu. W tym przymusowym czasie wolnym zrobiłam tylko jeden wysiłek twórczy i przygotowałam papierowe gwiazdki na choinkę oraz nową odsłonę etykiet prezentowych. Tym razem troszkę w innym stylu, z wykorzystaniem miękkich ołówków i własnego rysunku. Zostaje mi już tylko zapakować prezenty i czekać na pierwszą gwiazdkę. Nooo i oczywiście najpierw odwiedzić lekarza;/. Oczywiście, jak zwykle, domowe sposoby leczenia przeziębień, w moim przypadku, nie wystarczą. Zdrowia Wam życzę na te Święta i pozostały czas.






4 komentarze: