środa, 30 grudnia 2015

MÓJ TEGOROCZNY ADWENTOWY KALENDARZ

W tym roku po raz pierwszy wzięłam udział w blogowo-instagramowej zabawie, zorganizowanej przez Dorotę z bloga kameralna.com.pl. Zadanie polegało na zrobieniu codziennie jednego zdjęcia, własnej interpretacji rzuconych przez Dorotę haseł. Poniżej moje zestawienie 24 wyjątkowych dla mnie momentów.:) Dzięki temu kalendarzowi jakoś naprawdę mocniej poczułam klimat świąt. To był bardzo przyjemny grudniowy czas.

Ja bawiłam się na Instagramie, ale poniżej wklejam swoje małe podsumowanie:) i rozpiskę tematów Doroty.



10 komentarzy:

  1. bardzo ładnie - klimatycznie naprawdę :) a tu już po Świętach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie urocze:) Gratulacje, że udało Ci się wypełnić wszystkie zadani, ja za rok będę musiał się sprężyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:* Wbrew pozorom, choć wydaje się ciężko po czasie tak się wciągnęłam, że naprawdę sprawiało mi to radość

      Usuń
  3. Cudowne... zrobie sobie taki kalendarz na kazdy dzien nowego roku, dzieki😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to naprawdę fajne, kreatywne zajęcie :)

      Usuń
  4. Asia suuper kalendarz!! Zresztą śledziłam go już troszkę na IG ;) Powodzonka u Kameralnej ;) No i pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Magda:D Ja bloga Twojego tez śledzę same fajne posty:) Dziękuję i również Was oboje pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Zdjęcia piękne, aż skusiłam się zaobserwować Twój instagram żeby móc oglądać je w większym rozmiarze :) Też brałam udział w wyzwaniu. Niestety nie udało mi się zrobić wszystkich zdjęć ale i tak będzie świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo, bardzo dziękuję:) Jest mi szalenie miło:) Ciężko było zrobić całe 24, ale na pewno będziesz miała pamiątkę:) już pędzę oglądać:D

      Usuń